Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12801
Назва: Значимість вольових якостей у контексті формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії
Автори: Куценко, Сергій Володимирович
Ключові слова: вольові якості
система якостей особистості
виховання вольових якостей
творчий потенціал
майбутній вчитель хореографії
Дата публікації: 24-кві-2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Куценко С. В. Значимість вольових якостей у контексті формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 24 квітня 2020 р. / ред. кол. : Л. М. Андрощук (гол. ред.), І. Г. Терешко (заст. гол. ред.), С. В. Куценко (відпов. ред.). Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. С. 38–41.
Серія/номер: УДК;378.018.8:[373.5.011.3-051:793.3]:159.947
Короткий огляд (реферат): У публікації розглядається проблема виховання у майбутніх учителів хореографії вольових якостей у контексті формування творчого потенціалу майбутніх учителів танцю. На переконання автора, якості особистості прокладають шлях до зовнішніх дій та вчинків. Виховання вольової сфери передбачає стійку систему цінностей і мотивів поведінки майбутнього вчителя танцю. У системі значущих якостей особистості для процесу формування творчого потенціалу майбутнього педагога-хореографа важливе місце посідають якості вольової категорії. Серед таких, визначено: терплячість, наполегливість і завзятість, цілеспрямованість, самостійність і рішучість, ініціативність, сміливість, самовладання і витримка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12801
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Znachymist_volovykh_iakostets.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.