Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоєнко, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-08-28T07:52:26Z-
dc.date.available2020-08-28T07:52:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРоєнко Л. М. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МОВИ. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи : матеріали Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Умань. 2019. C. 118−121.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12806-
dc.description.abstractПідготовка майбутніх учителів початкових класів до інноваційної педагогічної діяльності на уроках української мови має здійснюватись на основі інтеграції теоретичних знань з відповідними уміннями, ефективне формування яких забезпечується під час практичних занять та різних видів педагогічної практики.uk_UA
dc.publisherІнтернет-конференціяuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель початкової школиuk_UA
dc.subjectвпровадження інноваційних педагогічних технологійuk_UA
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МОВИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роєнко. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ .pdf86,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.