Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12850
Назва: ПСИХОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Автори: Осадченко, Інна Іванівна
Ключові слова: ТЕХНОЛОГІЯ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ПСИХОДИДАКТИЧНА ГОТОВНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ
ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Дата публікації: 2015
Видавництво: ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Осадченко І. І. Психодидактичні засади застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи: навч.-метод. посіб. для викладачів та студ. пед. спец. / Інна Осадченко. – 2-е вид., стереотип. – ФОП Жовтий О. О., 2015. – 54 с.
Серія/номер: УДК;37.02+378+371.13
ББК;74.204 О–72
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичному посібнику схарактеризовано психодидактичні засади застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Наголошується на тому, що елементами готовності викладача до застосування технології ситуаційного навчання є уміння організовувати навчання на засадах навчального діалогу, взаємної поваги обох сторін, що сприятиме створенню психологічного комфорту в аудиторії, бути взірцем педагогічного спілкування. Важливим є також його розуміння сутності педагогічної ситуації як дидактичної одиниці технології, її компонентів і структури. Навчально-методичний посібник розрахований на фахівців у галузі педагогіки, викладачів вищих навчальних закладів, студентів педагогічних спеціальностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12850
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.