Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛук'янова, Лариса Борисівна-
dc.contributor.authorМалишевський, Олег Володимирович-
dc.date.accessioned2020-08-31T09:36:02Z-
dc.date.available2020-08-31T09:36:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛук’янова Л. Б., Малишевський О. В. Теоретико-методологічний аналіз формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Revistă Ştiinţifică Progresivă. 2020. Vol. 3. № 1(3). C. 13–17.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12873-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретико-методологічний аналіз формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Сформульовано загальні підходи до формування досліджуваної якості на засадах системності, синергетики та суб’єктної діяльності. Розкрито сутність поняття «система» як сукупність компонентів, об’єднаних між собою в єдине ціле. Обґрунтовано принципи системного підходу та їх застосування при розв’язанні проблем формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Зазначено, що у контексті системного підходу професійна мобільність розглядається як інтегративна якість розвитку професіонала, яка формується на засадах міжгалузевої та міждисциплінарної інтеграції. Наголошено, що синергетика виступає одним із методологічних підходів у сучасній педагогіці і позиціонується як міждисциплінарний науковий напрям, що виконує функцію нового світоглядного принципу. Визначено, що синергетичний підхід зумовлює дослідження процесу формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю як відкритої, складної системи, здатної до самоорганізації. Наголошено, що вищеозначена система узгоджується з ідеями відкритості, самовираження й самореалізації особистості і забезпечує прогнозування стратегічних професійних цілей. Акцентовано увагу на доцільності використання цього методологічного підходу у побудові моделей підготовки мобільного фахівця у галузі професійної освіти. Наголошено, що суб’єктивно-діяльнісній підхід передбачає виявлення механізму становлення професійної мобільності інженера-педагога комп’ютерного профілю. Зазначено, що процес формування досліджуваної якості розглядається з позицій активної діяльності особистості, що проявляє себе через необхідність і спроможність майбутнього фахівця самовдосконалюватися.uk_UA
dc.publisherRevistă Ştiinţifică Progresivăuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;001.82:[378.018.8:377.011.3-051:004]:316.444.5-
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectсинергетикаuk_UA
dc.subjectтеоретико-методологічний аналізuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectсинергетичний підхідuk_UA
dc.subjectсуб’єктивно-діяльнісній підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectінженери-педагоги комп’ютерного профілюuk_UA
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічний аналіз формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реп. 8.pdf4,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.