Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-08-31T09:38:56Z-
dc.date.available2020-08-31T09:38:56Z-
dc.date.issued2020-02-
dc.identifier.citationПрищепа С.М. Формування підприємнливості як філософсько-педагогічної складової духовної сфери особистості в учнів основної школи / С.М.Прищепа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія Педагогічні науки: Реалії та перспективи. Випуск 72. Том 2. С 140-143..uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12879-
dc.description.abstractВ статті визначено актуальність означеної проблеми відповідно до сучасної ситуації та важливості законодавчо-нормативних документів. Розкрито та проаналізовано якості (відповідальність, самостійність, ініціативність, працьовитість, творчість, наполегливість, організованість. чесність), що входять до поняття «підприємливість» як однієї з ключових компетентностей. Визначено сутність поняття «підприємливість» з педагогічного, психологічного та філософського поглядів. Підкреслено важливість формування підприємливості не лише на уроках з економіки, фінансової грамотності, інтелектуальної власності, але й на інших предметах закладу загальної середньої освіти. Стисло розкрито суть, особливості та інструментарій кожного з етапів формування підприємницької компетентності. У статті нами виділено основних чотири етапи, описано на кожному з них завдання та дії всіх суб’єктів освітнього процесу. Варто зазначити, що кожен із даних етапів є продовженням попереднього та початком наступного, адже всі етапи є системою у формуванні даної компетентності. Аналізуючи кожен з етапів, нами визначено використання, переважно, методів активного навчання та заміна монологічного викладу на діалогічні форми навчання (мозковий штурм, системний аналіз, імітаційні тренінги та вправи, тематичні дискусії), які б створювали можливості школярам шукати розв’язки різних проблем, бути самостійними у прийнятті рішень та уміти висловити власну точку зору. У статті нами проаналізовано мету та основні завдання українсько-польського проєкту «Шкільна академія підприємництва». Даний проєкт розкриває особливості формування підприємницької компетентності як в урочний, так і в позаурочний час, пропонуючи форми роботи за межами школи, наприклад, виставки, клуби та інше. Акцентовано увагу на тому, що реалізація усіх зазначених етапів зможуть допомогти сформувати креативність, уяву, мислення школярів.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.5.017:330.16-
dc.subjectпідприємливістьuk_UA
dc.subjectпідприємницька компетентністьuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectякості підприємливостіuk_UA
dc.subjectпроєктuk_UA
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk_UA
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ ЯК ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ДУХОВНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Прищепи С.М..pdf677,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.