Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12879
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прищепа, Світлана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-31T09:38:56Z | - |
dc.date.available | 2020-08-31T09:38:56Z | - |
dc.date.issued | 2020-02 | - |
dc.identifier.citation | Прищепа С.М. Формування підприємнливості як філософсько-педагогічної складової духовної сфери особистості в учнів основної школи / С.М.Прищепа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія Педагогічні науки: Реалії та перспективи. Випуск 72. Том 2. С 140-143.. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12879 | - |
dc.description.abstract | В статті визначено актуальність означеної проблеми відповідно до сучасної ситуації та важливості законодавчо-нормативних документів. Розкрито та проаналізовано якості (відповідальність, самостійність, ініціативність, працьовитість, творчість, наполегливість, організованість. чесність), що входять до поняття «підприємливість» як однієї з ключових компетентностей. Визначено сутність поняття «підприємливість» з педагогічного, психологічного та філософського поглядів. Підкреслено важливість формування підприємливості не лише на уроках з економіки, фінансової грамотності, інтелектуальної власності, але й на інших предметах закладу загальної середньої освіти. Стисло розкрито суть, особливості та інструментарій кожного з етапів формування підприємницької компетентності. У статті нами виділено основних чотири етапи, описано на кожному з них завдання та дії всіх суб’єктів освітнього процесу. Варто зазначити, що кожен із даних етапів є продовженням попереднього та початком наступного, адже всі етапи є системою у формуванні даної компетентності. Аналізуючи кожен з етапів, нами визначено використання, переважно, методів активного навчання та заміна монологічного викладу на діалогічні форми навчання (мозковий штурм, системний аналіз, імітаційні тренінги та вправи, тематичні дискусії), які б створювали можливості школярам шукати розв’язки різних проблем, бути самостійними у прийнятті рішень та уміти висловити власну точку зору. У статті нами проаналізовано мету та основні завдання українсько-польського проєкту «Шкільна академія підприємництва». Даний проєкт розкриває особливості формування підприємницької компетентності як в урочний, так і в позаурочний час, пропонуючи форми роботи за межами школи, наприклад, виставки, клуби та інше. Акцентовано увагу на тому, що реалізація усіх зазначених етапів зможуть допомогти сформувати креативність, уяву, мислення школярів. | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.5.017:330.16 | - |
dc.subject | підприємливість | uk_UA |
dc.subject | підприємницька компетентність | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.subject | заклад загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.subject | якості підприємливості | uk_UA |
dc.subject | проєкт | uk_UA |
dc.subject | підприємницька діяльність | uk_UA |
dc.subject | проблемна ситуація | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ ЯК ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ДУХОВНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Прищепи С.М..pdf | 677,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.