Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12891
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогашко, Олександр Леонідович-
dc.date.accessioned2020-09-03T06:05:28Z-
dc.date.available2020-09-03T06:05:28Z-
dc.date.issued2020-05-19-
dc.identifier.citationБогашко, О. Л. Регіональний маркетинг в умовах розвитку цифрового простору [Текст] / О. Л. Богашко // Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту: актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення : зб. тез доп. ІІІ Всеукраїн. наук.-практ. конф.студ., аспір. та молодих вчен. з міжнар. участю [м. Тернопіль, 19-20 трав. 2020 р. ] / редкол. : Г. Л. Монастирський, Т. М. Борисова, І. І. Стец, Н. Р. Іванечко; відп. за вип. Т. М. Борисова. - Тернопіль : ТНЕУ, 2020. - С. 40-43.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12891-
dc.description.abstractЦифровий простір є полем, в рамках якого відбуваються інформаційні та комунікаційні процеси з використанням новітніх комп’ютерних, мобільних та Інтернет-технологій. Необхідно відзначити, що трансформація цифрового простору призвела до того, що в сучасному світі інформаційно-комунікаційні технології є не тільки основою змін технологічного характеру, а й, завдяки підтримці нових способів комунікації між державою, громадянами та організаціями, створюють нові соціальні та економічні структури. Це особливо важливо для регіонального маркетингу, який багато в чому є ініціативою керівництва територіальних одиниць. Впровадження інформаційних технологій в даний час активно реалізується на рівні країни та регіонів. Новітні технології й можливості цифрового простору в рамках територіального управління вже зараз активно використовуються і, як показує практика, це дозволяє підвищити ефективність і результативність на різних державних і громадських рівнях управління.uk_UA
dc.publisherТернопіль: ТНЕУuk_UA
dc.subjectцифровий простірuk_UA
dc.subjectрегіональний маркетингuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectмаркетинг територійuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційне середовищеuk_UA
dc.titleРегіональний маркетинг в умовах розвитку цифрового просторуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rehionalnyi_marketynh.pdf46,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.