Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12987
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заболотна, Оксана Адольфівна | - |
dc.contributor.author | Щудло, Світлана Андріївна | - |
dc.contributor.author | Лісова, Тетяна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Ковальчук, Олена Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Горук, Наталія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Медіна, Тетяна Вячеславівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-17T06:18:12Z | - |
dc.date.available | 2020-11-17T06:18:12Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Заболотна, О., Щудло, С., Лісова, Т., Ковальчук, О., Горук, Н., Медіна, Т. (2020). Учителі та освітнє середовище: крос-культурна перспектива, (O. Заболотна, С. Щудло, ред.). Дрогобич: УАДО і ТзОВ «Трек-ЛТД» | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7263-93-6 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12987 | - |
dc.description.abstract | У пропонованій праці представлено результати крос-культурного порівняння різних аспектів середньої освіти: шкільної культури, шкільного лідерства, самоефективності вчителів та їхньої задоволеності професійною діяльністю. Авторами здійснена порівняльний аналіз переважно на основі даних міжнародних досліджень TALIS і PISA, зосереджуючись на порівнянні України і країн-членів Європейського Союзу, які були учасниками цих досліджень. У результаті проведеного аналізу представлено висновки щодо аспектів, які необхідно брати до уваги при реалізації реформи «Нова українська школа». Ця книга є результатом роботи авторів, які є членами робочої групи проєкту Української асоціації дослідників освіти «Європейська якість освітніх досліджень для розширення можливостей освітян в Україні» у рамках Програми «Еразмус+ Жан Моне» за підтримки Європейської Комісії. Точка зору авторів може не співпадати з офіційною позицією Європейської Комісії. Автори несуть відповідальність за наукову коректність матеріалів. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Co-funded by European Commission (Jean Monnet Support to Association Programme) | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | УАДО і ТзОВ «Трек-ЛТД» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;303.425:37.014.6+37.011.3-051(477) | - |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | шкільна культура | uk_UA |
dc.subject | шкільне лідерство | uk_UA |
dc.subject | самоефективність учителів | uk_UA |
dc.subject | задоволеність учителів професійною діяльністю | uk_UA |
dc.subject | крос-культурні порівняння | uk_UA |
dc.title | Учителі та освітнє середовище: крос-культурна перспектива | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Teachers and the Learning Environment 2020.pdf | Заболотна, О., Щудло, С., Лісова, Т., Ковальчук, О., Горук, Н., Медіна, Т. (2020). Учителі та освітнє середовище: крос-культурна перспектива, (O. Заболотна, С. Щудло, ред.). Дрогобич: УАДО і ТзОВ «Трек-ЛТД» | 3,8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.