Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13007
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеленкова, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-11-17T07:16:25Z-
dc.date.available2020-11-17T07:16:25Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.citationШеленкова Н. Теоретичний аналіз проблеми еко-свідомості / Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінги. Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції(м. Умань, 14 травня 2020 року) / За заг. ред. Т.Д. Перепелюк / М-во освіти і науки України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, ФСПО. Умань, 2020. С. 95-97.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13007-
dc.description.abstractТермін «екологічна свідомість» з’явився в екологічній літературі в 1970-ті роки, пов’язаний з екофілософією глибинної екології, яка розглядає екологічну кризу як результат екологічно відчуженої свідомості і цінностей та обмеженою Я-концепцією особистості.uk_UA
dc.publisherІнтернет-конференціяuk_UA
dc.subjectекологічна свідомістьuk_UA
dc.subjectпроблемаuk_UA
dc.subjectвідповіальністьuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ЕКО-СВІДОМОСТІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EKO-SVIDOMOST'.pdf147,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.