Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеленкова, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-11-17T07:17:32Z-
dc.date.available2020-11-17T07:17:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПсихологія реклами : навч.-метод. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; уклад. Н. Л. Шеленкова. Умань: Візаві, 2020. 257 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13009-
dc.description.abstractУ курсі «Психологія реклами» автор відтворює цілісне уявлення про систему соціального впливу реклами на споживача і психологічні механізми такого впливу. Зокрема, розкриваються механізми, що визначають інтерес споживача до рекламованого товару і бажання його придбати. Аналізуються процеси сприйняття споживачем рекламного впливу, а також психотехнологія формування у нього рекламного образу товару (послуги).uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectнавчально-методичний посібникuk_UA
dc.subjectлекціїuk_UA
dc.subjectпрактичні заняттяuk_UA
dc.titleПсихологія рекламиuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psy`xologiya_reklamy`.pdf410,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.