Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13050
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, Неля Павлівна-
dc.contributor.authorАвраменко, Оксана Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-11-18T06:46:18Z-
dc.date.available2020-11-18T06:46:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАвраменко О. О., Кравчук Н. П. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з сім’єю як педагогічна проблема. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 29. Том 2. С. 253–259.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13050-
dc.descriptionСтаття присвячена актуальній проблемі дошкільної освіти на сучасному етапі – підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи із сім’єю, оскільки взаємодія з родиною є одним з найважливіших напрямів роботи закладів дошкільної освіти. Наголошується на провідній ролі родини у становленні особистості дитини й організації ефективної взаємодії педагогів закладів дошкільної освіти з родиною. Зазначено, що однією з найважливіших якісних характеристик майбутнього вихователя є готовність до взаємодії із сім’єю, що сприяє розвитку його професіоналізму. На основі аналізу робіт, присвячених проблемам підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи із сім’єю, Л. Артемова, Т. Алексєєнкo, А. Богуш, Н. Виноградова, Т. Довженко, Т. Жаровцева, Н. Манжелій, Л. Загик, В. Заслуженюк, Л. Калуської, Р. Капралoвої, Я. Ковальчук, О. Кононко, В. Котирло, Т. Кравченкo, С. Ладивір, Т. Маркової, А. Мaрушкевич, Л. Островської, Е. Панько, О. Полякової, О. Сaвченко, В. Сухoмлинськогo, І. Трубaвіної, О. Урбанської та ін., зроблено спробу визначити й обґрунтувати напрями та форми роботи, які сприяють професійній підготовці до співпраці майбутніх фахівців із сім’ями дошкільників. Доведено, що професійно-педагогічна підготовка є системою, яка характеризується взаємозв’язком і взаємодією структурних та функціональних компонентів, сукупність яких забезпечує формування особистості студента відповідно до поставленої мети – вийти на якісно новий рівень готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з родиною. З’ясовано тенденції процесу формування готовності (когнітивна, комунікативна, поведінково-діяльнісна, ціннісно-смислова) майбутніх вихователів до роботи із сім’єю. Автори не претендують на всебічне вивчення проблеми підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи із сім’єю і вбачають перспективами подальше дослідження співпраці педагогів закладів дошкільної освіти та батьків в аспекті творчої реалізації обдарованих дітей.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.2.011.3-051: [37.013.42:316.362]-
dc.subjectформи взаємодіїuk_UA
dc.subjectспівпрацяuk_UA
dc.subjectзаклади дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectсім’яuk_UA
dc.subjectродинаuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з сім’єю як педагогічна проблемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
209536-471739-2-PB.pdf331,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.