Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13063
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Яків Анатолійович-
dc.date.accessioned2020-11-18T07:37:43Z-
dc.date.available2020-11-18T07:37:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБойко Я. Формування критичного мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2020. Вип. 1(21), ч. 2. С. 21‒33.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13063-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу вітчизняних та зарубіжних праць характеризується сутність та особливості критичного мислення учнів. Стверджується, що критичне мислення проявляється в здатності людини (природна або набута) до самостійної оцінки явищ оточуючої дійсності, наукових знань, думок і тверджень інших людей, умінням бачити їх позитивні та негативні сторони; а також прагнення до кращого, більш оптимального розв’язання проблем, до перегляду існуючих догм, стереотипів, традицій. Розкривається методика застосування технології формування критичного мислення під час вивчення англійської мови.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.016:811]:159.955-
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectметодика вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування_критичного_мислення_підлітків.pdf528,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.