Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorГомотюк, Оксана Євгенівна-
dc.contributor.authorПлетеницька, Лідія Степанівна-
dc.contributor.authorЗвоздецька, Валентина Георгіївна-
dc.contributor.authorЛанчуковська, Надія Володимирівна-
dc.contributor.authorХапіна, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorЧиж, Анатолій Георгійович-
dc.contributor.authorМаксимчук, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-11-24T12:37:21Z-
dc.date.available2020-11-24T12:37:21Z-
dc.date.issued2020-09-28-
dc.identifier.citationГончарук В. А., Гомотюк О. Є., Плетеницька Л. С., Звоздецька В. Г., Ланчуковська Н. В., Хапіна О. В., Чиж А. Г., Максимчук І. А. Програма педагогічної практики у контексті оволодіння основами педагогічного спілкування. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. Київ: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. Випуск 5 (125) 20. С. 43–49.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13079-
dc.description.abstractНа практичних заняттях із навчальних дисциплін «Вступ до спеціальності», «Культура професійного мовлення та спілкування», «Педагогіка», «Зміст і види професійної діяльності у сфері фізичної культури і спорту» ми прагнули розвинути у студентів педагогічну техніку, удосконалити їх педагогічні здібності як важливі складові педагогічної майстерності, зокрема: організаторські, творчі, перцептивні здібності, емоційну стабільність, оптимістичне прогнозування, креативність. Для того, щоб майбутні учителі фізичної культури навчилися проводити самоаналіз своїх навичок педагогічної взаємодії нами були запропоновані такі теми для творчих роздумів: «Моя педагогічна культура»,«Педагогіка: наука чи мистецтво», «Мої спогади про улюбленого вчителя», «Вчитель фізичної культури майбутнього» тощо. Включення студентів до особистісно-зорієнтованої діяльності через використання новітніх освітніх технологій та упровадження у навчальний процес спецкурсу «Основи розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури» уможливило розкриття потенціалу кожного майбутнього учителя фізичної культури. Комплексне дотримання вище перерахованих педагогічних умов забезпечило результативність розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури у процесі професійної підготовки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво НПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI;10.31392/NPU-nc.series 15.2020.5(125).07-
dc.subjectпедагогічна технікаuk_UA
dc.subjectпедагогічні здібностіuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectмайбутні учителіuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.titleПрограма педагогічної практики у контексті оволодіння основами педагогічного спілкуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Programa pedagogichnoyi prakty`ky` u konteksti ovolodinnya osnovamy` pedagogichnogo spilkuvannya.PDF1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.