Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13104
Назва: | Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я |
Автори: | Танасійчук, Юлія Миколаївна |
Ключові слова: | когнітивно-змістовий критерій готовність майбутні учителі фізична культура ціннісне ставлення власне здоров’я здоровий спосіб життя |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Танасійчук Ю. М. Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць. 2020. Вип. 1(21). Ч.2. С. 142‒151. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:796]:[613/614:17.022] DOI;10.31499/2307-4914.1(21).2020.210245 |
Короткий огляд (реферат): | На основі аналізу наукової літератури з питань структури готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я визначено зміст та структуру когнітивно-змістового критерію. Проаналізовано складові когнітивно-змістового критерію. Охарактеризовано місце когнітивно-змістового критерію в структурі готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Як структурні елементи в дослідженні розглядаються знання про здоров’я як професійну цінність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13104 |
ISSN: | 2307-4914 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KOHNITYVNO-ZMISTOVYY KRYTERIY HOTOVNOSTI MAYBUTNIKh UChYTELIV FIZYChNOYi KULTURY DO FORMUVANNYa V UChNIV TsINNISNOHO STAVLENNYa DO VLASNOHO ZDOROVYa.pdf | Танасійчук Ю. М. Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць. 2020. Вип. 1(21). Ч.2. С. 142‒151. | 517,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.