Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13111
Назва: Професіограма вчителя іноземних мов НУШ в епоху трансформаційних викликів сьогодення
Автори: Гурський, Ігор Юрійович
Казак, Юлія Юріївна
Ключові слова: професіограма
НУШ
професійна діяльність
вчитель іноземних мов
система вимог
Дата публікації: лис-2020
Видавництво: Cognum Publishing House
Бібліографічний опис: Гурський І. Ю. Казак Ю. Ю. Професіограма вчителя іноземних мов НУШ в епоху трансформаційних викликів сьогодення. The world of science and innovation: abstracts of IV International Scientific and Practical Conference (London, Great Britain, November 11–13, 2020). London, United Kingdom: Cognum Publishing House, 2020. P. 344–347.
Серія/номер: UDC;001.1
Короткий огляд (реферат): Сучасний світ диктує нові тенденції, які суттєвою мірою зумовлюють необхідність реформування загальної середньої освіти України. У світлі вищесказаного, вважаємо за необхідне зауважити, що довготермінова реформа НУШ необхідна для зупинення негативних тенденцій розвитку української школи, її перетворення на: « … важіль соціальної рівності та згуртованості, економічного розвитку і конкурентоспроможності України» [1]. З огляду на це, одним із головних принципів НУШ є умотивований вчитель, вимоги до професійної діяльності якого мають бути переосмислені крізь призму розробки професіограми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13111
ISBN: 978-92-9472-197-6
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Казак Ю.Ю., Гурський І. Ю.pdfТези (Лондон)307,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.