Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13115
Назва: ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
Автори: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Ключові слова: готовність
соціальний педагог
емоційний розвиток дітей
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Видавництво і друкарня – Видавничий дім «Гельветика».м. Запоріжжя
Бібліографічний опис: Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. Вип. 71. 268 с. Т. 2.
Серія/номер: УДК;378.018.8:37.013.42-051]:159.942-053.4/.6
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність та структуру готовності майбутніх соціальних педагогів до емоційного розвитку дітей. Визначено, що одним із пріоритетних напрямів роботи соціального педагога в закладах дошкільної освіти є гармонійний емоційний розвиток дітей, що сприяє формуванню їхньої здатності розрізняти емоції за їх зовнішнім проявом, емоційні стани інших людей, адекватно виражати свій емоційний стан, керувати власною поведінкою, а також розвиток моральних, соціальних, естетичних, пізнавальних почуттів. Розглянуто проблеми, які має вирішувати соціальний педагог, а також особливості роботи соціальних педагогів з дітьми, адже соціальні педагоги допомагають вихованцям опановувати свій соціальний досвід, увійти в систему соціальних відносин, поширювати або розв’язувати складні міжособистісні зв’язки. На основі аналізу наукової літератури, автори подають авторське тлумачення поняття «готовність майбутніх соціальних педагогів до емоційного розвитку дітей».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13115
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.