Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13129
Назва: Психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти
Автори: Гончар, Інна Григорівна
Ключові слова: психолого-педагогічний супровід
діти з особливими освітніми потребами
команда супроводу
принципи супроводу
Дата публікації: 2019
Видавництво: Науковий журнал «Інноваційна педагогіка»
Бібліографічний опис: Гончар І. Г. Психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти / І. Г. Гончар // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». ‒ Одеса. – Вип. 11. ‒ Том 2. ‒2019. ‒ С. 144‒148.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена особливостям психолого-педагогічного супроводу дітей з інвалідністю. Встановлено, що психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти характеризується як: система допомоги, технологія з розвитку потенціалу, комплекс заходів, вид взаємостосунків, спеціально створенні умови, кінцевою метою яких виступає навчання, виховання, розвиток та адаптація дітей з особливими потребами відповідно до можливостей власного розвитку. Охарактеризовано принципи, мету, завдання та алгоритм психолого-педагогічного супроводу. Визначено, що до суб’єктів супроводу належать: діти з особливими потребами; діти, розвиток яких відбувається відповідно до фізіологічних норм та вікових особливостей; педагоги та адміністрація; батьки дітей з особливими потребами та батьки дітей, розвиток яких відповідає віковим нормам. Охарактеризовано зміст психолого-педагогічного супроводу з кожним суб’єктом. Визначено критерії ефективності психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13129
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psuhologo-pedagogichnuy syprovid.pdf229,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.