Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13136
Назва: | Розвиток рефлексивного потенціалу особистості майбутнього вчителя |
Автори: | Паладьєва, Алла Федорівна |
Ключові слова: | рефлексія розвиток особистості рефлексія навчання педагогічна рефлексія дидактична гра дидактика |
Дата публікації: | 10-кві-2020 |
Видавництво: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Паладьєва А. Ф. Розвиток рефлексивного потенціалу особистості майбутнього вчителя. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІІІ Міжн. наук.-практ. Інтернет-конф. (Умань, 10 квітня 2020 р.). Умань: Візаві, 2020. С. 184–187. |
Серія/номер: | УДК;37:001.895(477+100)(06) |
Короткий огляд (реферат): | Одним з кращих способів оволодіння умінням займати і змінювати різні позиції є рольова гра. Часте переключення з одного ролі на іншу призводить до систематичного «розхитування» уявлень студентів про абсолютність свого становища в світі речей і людей і створює умови для координації різних позицій. Результатом розвитку рефлексивного потенціалу майбутнього вчителя має стати його певне відношення до професійної рефлексії і до її здійснення в професійній діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13136 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Паладьєва А.Ф.04.2020.pdf | 154,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.