Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13136
Назва: Розвиток рефлексивного потенціалу особистості майбутнього вчителя
Автори: Паладьєва, Алла Федорівна
Ключові слова: рефлексія
розвиток особистості
рефлексія навчання
педагогічна рефлексія
дидактична гра
дидактика
Дата публікації: 10-кві-2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Паладьєва А. Ф. Розвиток рефлексивного потенціалу особистості майбутнього вчителя. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІІІ Міжн. наук.-практ. Інтернет-конф. (Умань, 10 квітня 2020 р.). Умань: Візаві, 2020. С. 184–187.
Серія/номер: УДК;37:001.895(477+100)(06)
Короткий огляд (реферат): Одним з кращих способів оволодіння умінням займати і змінювати різні позиції є рольова гра. Часте переключення з одного ролі на іншу призводить до систематичного «розхитування» уявлень студентів про абсолютність свого становища в світі речей і людей і створює умови для координації різних позицій. Результатом розвитку рефлексивного потенціалу майбутнього вчителя має стати його певне відношення до професійної рефлексії і до її здійснення в професійній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13136
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паладьєва А.Ф.04.2020.pdf154,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.