Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13166
Назва: ОСНОВНІ АСПЕКТИ ДІДЖИТАЛ- ТА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ СЬОГОДЕННЯ
Автори: Барвінок, Максим Володимирович
Ключові слова: Діджитал
Інтернет
Маркетинг
Інтернет-маркетинг
Соціальні мережі
Інтернет-магазин
Дата публікації: 30-жов-2020
Видавництво: ІВВ Луцького НТУ
Бібліографічний опис: Барвінок М.В. Основні аспекти діджитал- та Інтернет-маркетингу сьогодення. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (30 жовтня 2020 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2020. – 268 с.
Серія/номер: УДК;658.8:004.67 (043.2)
Короткий огляд (реферат): Інтернет-маркетинг в Україні розвиватиметься стрімко в найближчі роки, оскільки на ринок виходять закордонні компанії з потужним вебпредставництвом, численні мультинаціональні інтернет-магазини, якими українці користуються вже сьогодні. Аби складати їм гідну конкуренцію, вітчизняний бізнес має звернути більше уваги на інструменти інтернетмаркетингу та вивчатиме його основні тренди, створюючи якісну інтернетстратегію свого підприємства, борячись за клієнта та власне процвітання.
Опис: Інтернет-середовище сьогодні – не просто місце збереження та обміну текстової, графічної, аудіо- та відеоінформації. Для людей третього тисячоліття – це середовище існування на рівні з реальним світом. За даними аналітиків, доросла людина в середньому близько 6 годин в день взаємодіє з всесвітньою мережею: працюючи, спілкуючись, навчаючись та купуючи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13166
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barvinok_tezu.pdfТези1,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.