Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогашко, Олександр Леонідович-
dc.date.accessioned2020-11-30T08:02:09Z-
dc.date.available2020-11-30T08:02:09Z-
dc.date.issued2020-10-30-
dc.identifier.citationБогашко О. Л. Маркетинговий менеджмент закладу вищої освіти. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 30 жовтня 2020 р). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. С. 19–22.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13182-
dc.description.abstractАктуальність проблеми управління маркетинговою діяльністю закладу вищої освіти обумовлена умовами конкурентного середовища. Зростаюча конкуренція на ринку вищої професійної освіти, у свою чергу, вимагає від керівництва, топ-менеджменту закладу вищої освіти опановування ринковими інструментами управління. Сьогодні немає практично жодного закладу, де не було б спеціально організованих для цієї роботи департаментів, відділів, служб маркетингу, зв’язків з громадськістю тощо. Управління маркетинговою діяльністю закладу вищої освіти, на відміну від управління маркетингом комерційних підприємств, переважно ґрунтується на процесах просування своєї продукції – освітніх продуктів і послуг. Це пов’язано не тільки з некомерційним характером освітньої діяльності ЗВО і відомим обмеженням продукуванням державних освітніх стандартів, а й з відмінністю послуг від товарів матеріального виробництва.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІВВ Луцького НТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8:004.67 (043.2)-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleМаркетинговий менеджмент закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovyi_menedzhm.pdf4,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.