Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепелюк, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorОльховецький, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-11-30T11:31:00Z-
dc.date.available2020-11-30T11:31:00Z-
dc.date.issued2020-03-06-
dc.identifier.citationПерепелюк Т. Д., Ольховецький С. М. Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання. Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 6–7 березня 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. Ч. 2. С. 149-151.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13190-
dc.description.abstractВивчення мотивації і її формування – це дві сторони процесу виховання мотиваційної сфери цілісної особистості учня. Вивчення мотивації – це виявлення її реального рівня і можливих перспектив, зони найближчого розвитку в кожного учня і класу в цілому. Результати вивчення стають основою для планування процесу формування свідомої особистості.uk_UA
dc.publisherКиїв : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;001.8(477):[37.01+159.9](063)-
dc.relation.ispartofseriesС;91-
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectстимулюванняuk_UA
dc.titleПсихологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчанняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перепелюк_Ольховецький.pdf319,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.