Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13190
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перепелюк, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Ольховецький, Сергій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-30T11:31:00Z | - |
dc.date.available | 2020-11-30T11:31:00Z | - |
dc.date.issued | 2020-03-06 | - |
dc.identifier.citation | Перепелюк Т. Д., Ольховецький С. М. Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання. Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 6–7 березня 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. Ч. 2. С. 149-151. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13190 | - |
dc.description.abstract | Вивчення мотивації і її формування – це дві сторони процесу виховання мотиваційної сфери цілісної особистості учня. Вивчення мотивації – це виявлення її реального рівня і можливих перспектив, зони найближчого розвитку в кожного учня і класу в цілому. Результати вивчення стають основою для планування процесу формування свідомої особистості. | uk_UA |
dc.publisher | Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;001.8(477):[37.01+159.9](063) | - |
dc.relation.ispartofseries | С;91 | - |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | молодший школяр | uk_UA |
dc.subject | стимулювання | uk_UA |
dc.title | Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Перепелюк_Ольховецький.pdf | 319,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.