Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13194
Назва: Інклюзивна освіта - умова повноцінної соціалізації людей з особливими освітніми потребами
Автори: Перепелюк, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: інклюзивна освіта
соціалізація
особливі освітні потреби
освітній процес
Дата публікації: 3-лют-2020
Видавництво: SPC “Sci-conf.com.ua”, Lviv, Ukraine. 2020.
Бібліографічний опис: Перепелюк Т.Д. Інклюзивна освіта – умова повноцінної соціалізації людей з особливими освітніми потребами. The 4 th International scientific and practical conference “Priority directions of science development” (February 3-4, 2020) SPC “Sci-conf.com.ua”, Lviv, Ukraine. 2020. Р. 520-524.
Серія/номер: UDC;001.1
BBK;73
Короткий огляд (реферат): Одним з важливих завдань сьогодення є розробка комплексу наукових, теоретичних, практичних, методичних матеріалів соціальним педагогам та психологам які прцюють з вихованцями із особливими освітніми потребами у просторі інклюзивної освіти «…надзвичайно важливо з психологічної точки зору не закривати аномальних дітей у особливі групи, а по можливості ширше практикувати їх спілкування з іншими дітьми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13194
ISBN: 978-966-8219-26-9
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перепелюк__Львів.pdf238,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.