Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13211
Назва: | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ СЛОВЕСНОСТІ У ВІТЧИЗНЯНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (ХІХ – початок ХХ століття) |
Автори: | Новаківська, Людмила Володимирівна |
Ключові слова: | словесність педагогічні напрями і течії у викладанні словесності літературознавчі школи |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Суми: Вид.-во СумДПУ імені А.С.Макаренка |
Бібліографічний опис: | Теоретико-методичні засади викладання словесності у вітчизняних навчальних закладах (ХІХ – початок ХХ століття). Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Суми, 24 квітня 2020 року). Вип. 3 / [ред. кол. вип. : І. Б. Іванова (голова), З. В. Савченко, С. В. П’ятаченко, Т. В. Доган]. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. с.39-42. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено методичні пошуки ХІХ – початку ХХ століття, які багато в чому були обумовлені появою і згодом боротьбою різних шкіл у літературознавстві, а також бурхливим розвитком експериментальної педагогіки і психології. Це дало поштовх до виникнення різних педагогічних напрямів і течій у викладанні словесності та відповідних наукових шкіл, |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13211 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теорія і практика викладання словесності у вітчизняних навчальних закладах.pdf | 276,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.