Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13225
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-12-01T08:31:48Z-
dc.date.available2020-12-01T08:31:48Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationГендерний підхід у процесі вивчення навчальної дисципліни «Історія соціальної роботи». Соціальна освіта та соціальна робота. – 2018. – № 1. – С. 58-67.uk_UA
dc.identifier.isbn2618-0715-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13225-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових праць, упровадження інноваційних форм навчальної діяльності, опитування учасників освітнього процесу встановлено, що гендерний підхід під час вивчення навчального курсу «Історія соціальної роботи» сприяє формуванню світоглядних переконань та професійної компетентності майбутніх соціальних працівників стосовно дотримання принципу гендерної рівності. Доведено, що залучення студентів до гендерних досліджень дозволяє поглибити науковий пошук, увести в науковий дискурс інформацію про внесок жінки в історію соціальної роботи, зіставити його із чоловічим, вивчити процес їх взаємодії, простежити непростий шлях установлення рівноправ’я між чоловіком і жінкою.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectісторія соціальної роботиuk_UA
dc.subjectсоціальний працівникuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.