Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛоюк, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-12-22T08:44:44Z-
dc.date.available2020-12-22T08:44:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛоюк О. В. Реалізація наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» у початковій школі засобами інтегрованого курсу «Я досліджую світ». «ІІ Шкловські читання «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання»: збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Глухів, 28–29 жовтня 2020 р.). Глухів, 2020. 247 с. С. 111.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13333-
dc.description.abstractУ статті визначено необхідність впровадження в освітній процес початкової школи інтегрованого курсу «Я досліджую світ», який забезпечує вивчення змісту природничої, громадянської та історичної, соціальної та здоров’язбережувальної, технологічної, інформатичної, математичної, мовно-літературної освітніх галузей. Зазначено, що засобом інтеграції означених освітніх галузей є наскрізні змістові лінії. Розглянуто сутність однієї з них – «Екологічна безпека та сталий розвиток». Визначено вміння та ставлення учнів як результат реалізації означеної змістової лінії на уроках «Я досліджую світ».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнтернет виданняuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectінтегрований курс «Я досліджую світ»uk_UA
dc.subjectнаскрізні змістові лініїuk_UA
dc.subjectнаскрізна змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток»uk_UA
dc.subjectвмінняuk_UA
dc.subjectставленняuk_UA
dc.titleРеалізація наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» у початковій школі засобами інтегрованого курсу «Я досліджую світ».uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
naskrizna liniya ekologichna bezpeka.pdfЛоюк О. В. Реалізація наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» у початковій школі засобами інтегрованого курсу «Я досліджую світ». «ІІ Шкловські читання «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання»: збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Глухів, 28–29 жовтня 2020 р.). Глухів, 2020. 247 с. С. 111.307,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.