Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13336
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гурський, Ігор Юрійович | - |
dc.contributor.author | Казак, Юлія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T09:10:09Z | - |
dc.date.available | 2020-12-22T09:10:09Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гурський І. Ю. Казак Ю. Ю. Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2020. Вип. 2. Ч. 2. С. 79–85. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-4906 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13336 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано проблеми теоретичних засад професіограми учителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу, термін «професіограма» та визначено роль професіограми крізь призму фахового становлення вчителя іноземних мов. Розкрито місце педагогічної акмеології в системі прикладної акмеології. Охарактеризовано значення терміну «професійна компетенція вчителя іноземної мови» в системі фахової підготовки майбутнього вчителя в закладі вищої освіти. Проаналізовано особистісні якості вчителів: об’єктивні, суб’єктивні. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | професіограма | uk_UA |
dc.subject | учитель іноземних мов | uk_UA |
dc.subject | аспект | uk_UA |
dc.subject | акмеологія | uk_UA |
dc.subject | акмеологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | професіоналізм | uk_UA |
dc.subject | професійна компетенція | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.title | Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фахова стаття.pdf | 553,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.