Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГурський, Ігор Юрійович-
dc.contributor.authorКазак, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2020-12-22T09:10:09Z-
dc.date.available2020-12-22T09:10:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГурський І. Ю. Казак Ю. Ю. Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2020. Вип. 2. Ч. 2. С. 79–85.uk_UA
dc.identifier.issn2307-4906-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13336-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблеми теоретичних засад професіограми учителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу, термін «професіограма» та визначено роль професіограми крізь призму фахового становлення вчителя іноземних мов. Розкрито місце педагогічної акмеології в системі прикладної акмеології. Охарактеризовано значення терміну «професійна компетенція вчителя іноземної мови» в системі фахової підготовки майбутнього вчителя в закладі вищої освіти. Проаналізовано особистісні якості вчителів: об’єктивні, суб’єктивні.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectпрофесіограмаuk_UA
dc.subjectучитель іноземних мовuk_UA
dc.subjectаспектuk_UA
dc.subjectакмеологіяuk_UA
dc.subjectакмеологічний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетенціяuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.titleПрофесіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фахова стаття.pdf553,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.