Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13346
Назва: Менторинг як одна із форм педагогічної підтримки молодого вчителя у Великій Британії
Автори: Палагута, Ілона Василівна
Ключові слова: педагогічна підтримка
молодий вчитель
менторинг
Велика Британія
Дата публікації: 2020
Видавництво: Українська асоціаціація дослідників освіти
Бібліографічний опис: Палагута І.В. Менторинг як одна із форм педагогічної підтримки молодого вчителя у Великій Британії. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: матеріали IV Міжнар. наук. онлайн конф. УАДО. Київ, 2020. C. 134–138.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано термін "менторинг" та його роль у становленні молодого вчителя. Описано функції ментора, як досвідченого викладача. Висвітлено вимоги до ментора у Великій Британії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13346
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mentoring yak odna iz form pedagogichnoi pidtrymky molodogo vchytela u Velykii Brytanii.pdf449,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.