Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13368
Назва: МОТИВАЦІЙНІ ФАКТОРИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ
Автори: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Ільченко, Сергій Сергійович
Ключові слова: мотивація
успіх
навчання
емпатія
ціннісні орієнтації
фізична культура
студенти
самоконтроль
Дата публікації: 2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Ільченко С., Осадченко Т. Мотиваційні фактори навчання студентів під час занять фізичною культурою /С. Ільченко, Т. Осадченко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету – Умань : Візаві, 2020. – Вип. 2, ч. 2 – С. 59-67.
Серія/номер: УДК;378.011.3-051:796.01:[37.015.3:005.32
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено питання мотиваційних факторів навчання студентів під час занять фізичною культурою. Визначено, що успішна самореалізація в навчанні та подальшому житті багато в чому залежить від сили мотивації, від тих мотиваційних факторів, що підтримують інтерес діяти цілеспрямовано в конкретно обраному напрямку. З’ясовано, що домінантний середній рівень свідчить про те, що в половини хлопців і майже в усіх дівчат нормальний рівень емпатійності, який інформує про схильність таких студентів сприймати та засуджувати інших за результатами їх учинків, а не довіряти особистим враженням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13368
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільченко і Осадченко 2020.pdf654,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.