Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13380
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаухіна, Інна Станіславівна-
dc.contributor.authorПаладьєва, Алла Федорівна-
dc.contributor.authorЛитвиненко, Віктор Юрійович-
dc.date.accessioned2020-12-23T12:42:08Z-
dc.date.available2020-12-23T12:42:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛаухіна І., Паладьєва А., Литвиненко В. Нові підходи до впровадження знань про релігії у школах Франції в руслі європейських культурних традицій. European Humanities Studies: State and Society. 2020. Issue 3 (1). P. 69–82.uk_UA
dc.identifier.issn2450-6486-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13380-
dc.description.abstractУ статті досліджено розвиток стосунків школи і релігії у країнах Західної Європи, зокрема у Франції, проаналізовано нові підходи до реалізації освітніх завдань, розглянуто засадничі принципи навчання релігії в державних школах Західної Європи, державні документи, які регулюють діяльність державних і приватних закладів шкільної освіти, визначено зміст, цілі, завдання релігієзнавчої освіти, окреслено вимоги до викладачів релігієзнавчої освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherInternational Publishinguk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37 (44)-
dc.subjectсвітсько-культурні традиціїuk_UA
dc.subjectрелігієзнавча освітаuk_UA
dc.subjectсвітськість освітиuk_UA
dc.subjectсвобода віросповіданняuk_UA
dc.subjectєвропеїзаціяuk_UA
dc.subjectкультурні традиціїuk_UA
dc.titleНові підходи до впровадження знань про релігії у школах Франції в руслі європейських культурних традиційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Челпанівські читання Word.pdf411,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.