Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДуденко, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-24T07:28:46Z-
dc.date.available2020-12-24T07:28:46Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationДуденко О. В., Вербалізація концепту ‘доля’ у художньому дискурсі М. Стельмаха. Актуальні проблеми філології та перекладознавства: зб. наук. праць. / гол. ред. І. Б. Царалунга. Вип. 17. Хмельницький, 2019. С. 17–21.uk_UA
dc.identifier.issn2415-7929-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13409-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано індивідуально-авторське уживання лексем, що вербалізують концепт 'доля' (доля, судьба, фортуна, недоля) у романі М. Стельмаха «Чотири броди». Зокрема, розкрито семантику їх конститутивного використання, з'ясовано стилістичні функції словосполучень із означеними вербалізаторами як стрижневими (епітетні сполуки, метафоричні поєднання та фразеологізми). Зроблено висновок про дуалістичне ставлення героїв роману до своєї долі: прийняття як невідворотності, неминучості, фатуму.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРедакційно-видавничий центр Хмельницького національного університетуuk_UA
dc.subjectконцепт 'доля'uk_UA
dc.subjectсудьбаuk_UA
dc.subjectфортунаuk_UA
dc.subjectнедоляuk_UA
dc.subjectМ. Стельмахuk_UA
dc.titleВербалізація концепту 'доля' у художньому дискурсі М. Стельмахаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Verbalizatsiia kontseptu dolia.pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.