Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2021-02-09T08:44:52Z-
dc.date.available2021-02-09T08:44:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» : [для студентів ОС «Бакалавр» спеціальності 075 Маркетинг] / О. В. Гарматюк (упорядник). – Умань : УДПУ, 2020. – 37 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13486-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг» включають тематику, етапи та основні вимоги до структури й змісту курсової роботи, правила її оформлення, правила захисту та визначають типові помилки студентів під час написання курсової роботи. Надано повний основний цифровий матеріал для виконання окремих розрахункових та досліджуваних робіт.uk_UA
dc.publisherвидавництва немаєuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectрекомендаціїuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни "Маркетинг"uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metody`chni rekomendaciyi do kursovy`x robit.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.