Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13488
Назва: Методичні рекомендації з організації самостійної роботи з дисципліни "Маркетинг"
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: маркетинг
методичні рекомендації
самостійна робота
Дата публікації: 2019
Видавництво: Немає видавництва
Бібліографічний опис: Гарматюк О.В. Методичні рекомендації з організації роботи з дисципліни «Маркетинг» : для студентів ОС «Бакалавр» спеціальності 075 Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування, Умань: УДПУ. 2019. 21 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни «Маркетинг» призначені для студентів, які вивчають дану дисципліну. Самостійна робота студента є важливою складовою у підготовці кваліфікованого фахівця, конкурентноспроможного на ринку праці, здатного до компетентної професійної діяльності на рівні світових стандартів. Самостійна робота студентів є одним з компонентів навчального процесу, важливим чинником, який формує вміння навчатися, сприяє активізації засвоєння студентом знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13488
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metody`chni rekomendaciyi do vy`konannya samostijnoyi roboty`.pdf853,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.