Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерніченко, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-02-15T09:43:00Z-
dc.date.available2021-02-15T09:43:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧерніченко Л. А. Аналіз стану підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти. Revistă ştiinţifică progresivă. Republica Moldova, 2020. Volum 3. № 1(3). С.5 – 8.uk_UA
dc.identifier.issn2587-3806-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13494-
dc.description.abstractУ статті проаналізувано навчально-методичне забезпечення процесу підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти у закладах вищої освіти, що є експериментальною базою нашого дослідження та констатували, що наукові доробки викладачів лише побічно торкаються питання інноваційної діяльності майбутніх логопедів. Навчально-методичні посібники друкуються у межах обраних дисциплін, які забезпечують викладачі. Охарактеризували стан підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності та з’ясували повноту навчально-методичного забезпечення. Адже навчально-методична робота є одним із основних складників діяльності будь-якого закладу вищої освіти, від якої залежить ефективність освітнього процесу. Одним із складників якісної підготовки майбутніх фахівців є навчально-інформаційне забезпечення, яке ми розділили на такі типи: програмно-методичне (навчальні плани та програми); навчально-методичне (методичні вказівки, завдання для виконання контрольних та лабораторних робіт тощо), навчальні видання (підручники, посібники, конспекти лекцій), а також допоміжні засоби (книги, практикуми тощо). Проте, для того, щоб ефективно здійснювати професійну інноваційну діяльність в умовах інклюзивного навчання одних знань явно недостатньо. Проаналізувавши освітні стандарти, ми виявили причини, що заважають інноваційній діяльність в умовах інклюзивного навчання. До таких причин ми відносимо недостатню кількість годин, що відводиться на вивчення предметів «Основи інклюзивної освіти» та «Основи дефектології та логопедії», відсутність тем інноваційної підготовки; неготовність та відсутність мотивації студентів до вивчення дисциплін (які не мають для них практичної значущості), застосування у навчанні в основному репродуктивних методів, відсутність чітко сформульованих інноваційних технологій для здійснення інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання. Зясували повноту навчально-методичного забезпечення підготовки майбутніх логопедів та виявимо причини, що призводять до низького рівня готовності студентів до інноваційної діяльності.uk_UA
dc.publisherRevistă ştiinţifică progresivă. Republica Moldovauk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI;10.46591/PSJM.2020.0301.0001-
dc.subjectінновації,uk_UA
dc.subjectнововведенняuk_UA
dc.subjectкомпоненти готовностіuk_UA
dc.subjectлогопед,uk_UA
dc.subjectінклюзія,uk_UA
dc.subjectпідготовка логопедів,uk_UA
dc.subjectінклюзивнa освітauk_UA
dc.subjectінновaційнa діяльність,uk_UA
dc.titleАНАЛІЗ СТАНУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Черніченко Закордонна.pdf452,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.