Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13500
Назва: | СПЕЦИФІКА РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Журавко, Тетяна Валеріївна Лемещук, Марина Анатоліївна |
Ключові слова: | діти дошкільного віку психологічна служба практичний психолог вихователь корекція батьки |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Журавко Т.В., Лемещук М.А. СПЕЦИФІКА РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Науковий журнал «Габітус». Випуск 18. Т. 1. 2020. С. 54-58. |
Серія/номер: | УДК;37.015.3-051:373.2 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито теоретичні основи методики роботи практичного психолога у закладі дошкільної освіти. Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з означеної проблеми, доведено актуальність її. Один із найважливіших етапів є дошкільний період життя. І саме тому психологічне забезпечення розвитку дитини в закладі дошкільної освіти, її навчання й виховання набувають великого значення в подальшому житті кожної особистості. Змістом діяльності практичного психолога закладу дошкільної освіти є охорона психічного здоров’я всіх учасників педагогічного процесу ЗДО. Основним змістом роботи практичного психолога є проблема дитини. Розкрито та обґрунтовано, що той чи інший віковий період сензитивний для розвитку певних психічних процесів, властивостей, психологічних якостей особистості, а тому й до певного типу впливів. Тому дитина на кожному віковому етапі має потребу в особливому до себе підході. За результатами вивчення досвіду практичних психологів дошкільних установ можна стверджувати, що їхня діяльність дуже різноманітна за розумінням ними значення своєї професійної діяльності, за формами і методами її здійснення, й вона вимагає від психолога осмислення та узагальнення своїх завдань і цілей. Доведено, що психологічна служба діє з метою збільшення ефективності освітнього процесу, своєчасного виявлення труднощів, проблем та умов індивідуального розвитку особистості, корекції міжособистісних стосунків усіх учасників педагогічного процесу, профілактики відхилень в індивідуальному розвиткові та поведінці. Її метою є максимальне виявлення творчих здібностей дитини та створення умов для їх розвитку, формування здорового способу життя, подолання кризових життєвих ситуацій тощо. Одне з найважливіших завдань психолога – зробити все можливе, щоб забезпечити гуманізацію виховної роботи в закладі дошкільної освіти. Якщо психолог і вихователь, організовуючи діяльність освітнього процесу, допоможуть дітям, утвердитися в отриманні будь-якого результату і відчути свою потрібність в групі – тоді діти будуть відкриті і підготовлені до подальшого життя в закладі дошкільної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13500 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Журавко.Лемещук.pdf | 277,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.