Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13502
Назва: Інтеграція знань з природничо-наукових дисциплін у світлі компетентнісної парадигми освіти
Автори: Ткаченко, Ігор Анатолійович
Краснобокий, Юрій Миколайович
Ключові слова: Інтеграція природничих наук
Інтегративні процеси в освіті
Природничо-наукова освіта
Предмет природничих наук
Міждисциплінарні зв’язки
Компетентнісний підхід
Інтегративні курси
Методика навчання природничих наук
Дата публікації: 2020
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Ткаченко І.А., Краснобокий Ю.М. Інтеграція знань з природничо-наукових дисциплін у світлі компетентнісної парадигми освіти. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. / Головний редактор Величко С.П. – Випуск 13. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. С. 100 – 107.
Серія/номер: УДК;371.53
Короткий огляд (реферат): Метою статті є теоретичне обгрунтування необхідності, врахування та створення можливостей до забезпечення освітнього процесу у старшій школі щодо вивчення циклу природничо-наукових дисциплін на інтеграційній основі. Сучасний випускник закладу середньої освіти повинен знати фундаментальні закони природи, еволюцію неорганічної і органічної матерії, біосфери, ноосфери, розвитку людини; уміти оцінювати проблеми взаємозв’язку індивіда, людського суспільства і природи; володіти загальними уявленнями про матеріальну першооснову Всесвіту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13502
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.