Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13522
Назва: | ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІДЕРЛАНДІВ |
Автори: | Колісніченко, Ангеліна Іванівна |
Ключові слова: | педагогічна освіта професійна підготовка майбутніх учителів майбутні вчителі іноземних мов університети Нідерландів освітні реформи організаційно-педагогічні засади європейські освітні стандарти |
Дата публікації: | 4-вер-2020 |
Видавництво: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Колісніченко А.І. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов в університетах Нідерландів: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Умань, 2020. 273 с. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:811](492)(043.3) |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти». Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2020. Дисертаційне дослідження присвячено актуальній темі підготовки майбутніх учителів іноземних мов в університетах Нідерландів. Здійснено аналіз стану дослідженості наукової проблеми у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії. Визначено передумови створення нідерландської педагогічної освіти, фактори впливу на становлення педагогічної освіти у країні, хронологічні етапи домінування певних методичних теорій іншомовної підготовки нідерландських учнів. Проаналізовано вплив освітніх реформ ХХ століття на вищу освіту та зміну підходів і методів викладання іноземних мов. Визначено етапи навчання, типи закладів для підготовки вчителів. Визначено й конкретизовано організаційні та педагогічні засади професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у Нідерландах. Проведено комплексний порівняльний аналіз досвіду реформування сучасної нідерландської й української вищої педагогічної освіти, змісту підготовки вчителів іноземних мов на рівні навчальних планів та переліку дисциплін й особливостей оцінювання протягом навчання в українських та нідерландських університетах. Сформульовано практичні рекомендації для підготовки вчителів іноземних мов в Україні, на основі яких запропоновано ряд заходів, спрямованих на підвищення якості освіти українських учителів іноземних мов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13522 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Колісніченко_дисертація_скорочено.pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.