Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13533
Назва: Пісочна терапія як засіб розвитку та психокорекції дитини.
Автори: Станішевська, Вікторія Іванівна
Ключові слова: внутрішньоосибистісні конфлікти
пісочна терапія
арт-терапія,
творчість
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Станішевська В. І. Пісочна терапія як засіб розвитку та психокорекції дитини. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінги. Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції(м. Умань, 14 травня 2020 року) / За заг. ред. Т.Д. Перепелюк / М-во освіти і науки України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, ФСПО. Умань, 2020. С.83-85
Серія/номер: УДК;159.98-048.88]-05(06)
Короткий огляд (реферат): Орієнтація на врахування індивідуальних здібностей. потреб, інтересів кожної дитини вимагає від психолога знання інноваціійних тенденцій в роботі, володіння сучасними особистісно орієнтовними технологіями. Одним із шляхів реалізації іноваційного підходу до навчання і виховання та психокорекції дітей є використання пісочної терапії. Хоча дана технологія є нетрадиційною, малопоширеною але володіє значним корекційно – розвивальним, діагностичним, освітньо – вихововним, психотерапевтичним потенціалом у роботі з дітьми.
Опис: Немає на світі нічого простішого й доступнішого, зручнішого й різноманітнішого, живішого й об’ємнішого, ніж гра з піском. Недарма дітей так манять пісочниці. Пісок — дивний природний матеріал, здатний передати одночасно багато чого: відчуття розмаїтості природи, відчуття можливостей свого тіла і сутності життя взагалі з його плинністю, непередбачуваністю, безліччю форм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13533
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.