Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельникова, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-04-02T08:19:49Z-
dc.date.available2021-04-02T08:19:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМельникова О.М., Трофаїла Н.Д., Журавко Т.В. Профілактика дитячого булінгу. Видавничий дім «Гельветика». Науковий журнал «Габітус». Випуск 21. 2021. С. 88-91.uk_UA
dc.identifier.issn2663-5216-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13581-
dc.description.abstractУ статті описується підхід до профілактики дитячого булінгу. Актуальність такого явища, як булінг умовила необхідність системного підходу в профілактиці насильства та булінгу в закладах освіти. Булінг – це здійснення тривалого фізичного або психологічного насилля, яке не має характеру самозахисту, з боку одного індивіда або цілої групи щодо іншого індивіда. Здійснено аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури з означеної проблеми, доведено її актуальність. Статтю присвячено соціально-психологічній проблемі профілактики булінгу в сучасній системі освіти. Мета дослідження – розкрити соціально-психологічні особливості профілактики булінгу. Розкрито основні причини, форми вияву та профілактики цього явища. Діти та підлітки є найбільш уразливою категорією, вони соціалізуються, формують власну систему сприйняття світу, систему цінностей та пріоритетів, навчаються різним моделям поведінки, і, на жаль, булінг стає однією з таких моделей. Доведено, що явище булінгу негативно позначається на психічному розвитку дітей, що відображається на їхній емоційній сфері, соціальних контактах, різних видах діяльності. Охарактеризовано, що складовою частиною профілактики є формування дружньої атмосфери в групі (класі) та в усьому закладі освіти. Завдяки профілактичній роботі можливо зменшити негативні психологічні наслідки жертв цькування, запобігти терору, непоправним трагедіям. Профілактичною роботою можна досягти зниження показників булінгу на 20–30% та спрямувати загальну гуманізацію взаємин, що є сприятливим для особистісного розвитку дітей. Аналіз зусиль, спрямований на подолання булінгу, став підставою для свідчення, що профілактичні антибулінгові програми досить ефективні. На підставі аналізу результатів доведено, що профілактика булінгу сприяє формуванню загальної готовності дитини до конструктивної взаємодії сучасного соціуму з почуттям власної гідності.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;316.613.434-053.4/.6-
dc.subjectбулінгuk_UA
dc.subjectбатькиuk_UA
dc.subjectдитячий колективuk_UA
dc.subjectнасилляuk_UA
dc.subjectцькуванняuk_UA
dc.titleПРОФІЛАКТИКА ДИТЯЧОГО БУЛІНГУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf168,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.