Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13625
Назва: Екскурсія як форма інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами
Автори: Пісняк, Валентина Степанівна
Резніченко, Ірина Генадіївна
Ключові слова: інклюзія
інклюзивний туризм
діти з особливими освітніми потребами
екскурсія
Дата публікації: 2020
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Резніченко І.Г., Пісняк В.С. Екскурсія як форма інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Збірник наукових праць. Вип. 1(3) ч. 2, 2020 С 120-126
Серія/номер: УДК;379.8:338.48-2-056.26]:373.3-056.26
DOI;10.31499/2706-6258.1(3).2020.204303
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується проблема інтеграції в загальноосвітній простір школярів з особливими освітніми потребами. Розглядається визначення поняття «інклюзивний туризм» як засіб активної соціалізації молодших школярів з особливими освітніми потребами. Визначено його основні завдання. Встановлено види екскурсій та охарактеризовано кожен з них. Теоретично обґрунтовано та практично перевірено ефективність виховного впливу екскурсії як форми інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13625
ISSN: 2706-6258
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ст із зб 2020 ч 2 випуск 1(3).pdf521,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.