Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПісняк, Валентина Степанівна-
dc.contributor.authorРезніченко, Ірина Генадіївна-
dc.date.accessioned2021-05-13T17:49:17Z-
dc.date.available2021-05-13T17:49:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРезніченко І.Г., Пісняк В.С. Екскурсія як форма інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Збірник наукових праць. Вип. 1(3) ч. 2, 2020 С 120-126uk_UA
dc.identifier.issn2706-6258-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13625-
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема інтеграції в загальноосвітній простір школярів з особливими освітніми потребами. Розглядається визначення поняття «інклюзивний туризм» як засіб активної соціалізації молодших школярів з особливими освітніми потребами. Визначено його основні завдання. Встановлено види екскурсій та охарактеризовано кожен з них. Теоретично обґрунтовано та практично перевірено ефективність виховного впливу екскурсії як форми інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;379.8:338.48-2-056.26]:373.3-056.26-
dc.relation.ispartofseriesDOI;10.31499/2706-6258.1(3).2020.204303-
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивний туризмuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectекскурсіяuk_UA
dc.titleЕкскурсія як форма інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ст із зб 2020 ч 2 випуск 1(3).pdf521,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.