Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13628
Назва: Соціально відповідальний маркетинг як складова механізму соціально відповідального бізнесу
Автори: Бержанір, Анатолій Леонідович
Ключові слова: соціально відповідальний маркетинг
соціальна відповідальність бізнесу
управління маркетингом
споживачі
конкурентоспроможність
Дата публікації: 21-бер-2021
Видавництво: ІВВ Луцького НТУ
Бібліографічний опис: Бержанір А. Л. Соціально відповідальний маркетинг як складова механізму соціально відповідального бізнесу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених, 26 березня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 23–24.
Серія/номер: УДК;658.8:338(066)
Короткий огляд (реферат): У статті показано важливість запровадження підприємницькими структурами принципів соціального маркетингу в умовах сучасного етапу розвитку ринкової економіки. Акцентовано на необхідності для компаній не тільки працювати для зростання прибутку, але й реалізовувати соціальні цінності. Вказано, що усе це сприяє формуванню позитивного іміджу фірми і забезпеченню її конкурентоспроможності. Обгрунтовано взаємозв’язки між економічними та соціальними процесами, які сприяють включенню у маркетинг спектру соціальних складових (гідні умови праці, розвиток персоналу, участь працівників в управлінні підприємством, реалізація соціальних програм тощо).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13628
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soc_vidp_market.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.