Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербіна, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2021-05-21T07:11:58Z-
dc.date.available2021-05-21T07:11:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЩербіна І. В. Мистецтво bell canto епохи бароко в музичній культурі XXI століття (на прикладі HIP-інтерпретації «Alto Giove» Н. Парпора) Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Науковий збірник. Напрям : Мистецтвознавство. Рівне: РДГУ, 2020. Випуск 36. С. 121-128.uk_UA
dc.identifier.issn2411-1546-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13642-
dc.description.abstractВокальний твір «Alto Giove» з опери «Поліфемо» Н. Порпора досліджено як феномен мистецтва Bell Canto в контексті тенденцій розвитку HIP-інтерпретації барокових творів у світовій культурі XXI ст. Обґрунтовується необхідність музикологічного вивчення творчої спадщини Н. Порпора в галузях виконавського музикознавства і теорії музичної інтерпретації. На основі музикознавчого аналізу тексту партії Ачі «Alto Giove» і драматургії лібрето опери: визначено афект, структуру і семантику нині відомих версій редакції сольного номеру; виявлено особливості стилю композиторського письма; розглянуто варіанти вокально-виконавської репрезентації художнього твору; сформульовано основні принципи колоратурної інтерпретації арії в стилі барокового бельканто XVIII століття. The vocal work «Alto Giove» of the opera «Polyphemus» by N. Porpore was investigated as a phenomenon of the art of Bell Canto in the context of trends in the development of HIP-interpretation of baroque works in the world culture of the XX century. The need for musicological study of the of N. Porpora's creative heritage in the field of performing musicology and the theory of musical interpretation is justified. Based on the musicological analysis of the text of Achi's part «Alto Giove» and the dramaturgy of the opera's libretto the effect, structure and semantics of the currently known editorial versions of the solo number are determined; peculiarities of composer's writing style are revealed; options for vocal and performing representation of an artistic work are considered; the basic principles of coloratura interpretation of the aria in the Baroque bel canto style of the 18th century are formulated.uk_UA
dc.publisherРівне: РДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesКВ № 22258-12158 ПР;ААБ № 750918-
dc.relation.ispartofseriesУДК 94 (477);-
dc.subjectН. Порпораuk_UA
dc.subjectарія "Alto Giove"uk_UA
dc.subjectмистецтво барокового белькантоuk_UA
dc.subjectколоратурна інтерпретаціяuk_UA
dc.subjectколоратурная интерпретацияuk_UA
dc.subjectискусство бароккового белькантоuk_UA
dc.subjectария "О великий Юпитер"uk_UA
dc.subjectcoloratura interpretationuk_UA
dc.subjectart of baroque belcantouk_UA
dc.subjectaria "Alto Giove"uk_UA
dc.subjectN. Porporauk_UA
dc.titleМистецтво bell canto епохи бароко в музичній культурі XXI століття (на прикладі HIP-інтерпретації «Alto Giove» Н. Парпора)uk_UA
dc.title.alternativeThe art of Bell Canto of the Baroque era in the musical culture of the XXI century (using the HIP interpretation «Alto Giove» by N. Parpora)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shcherbina_Rivne_20-1-10-2021.pdfтекст236,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.