Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісніченко, Ангеліна Іванівна-
dc.date.accessioned2021-05-27T06:38:16Z-
dc.date.available2021-05-27T06:38:16Z-
dc.date.issued2021-04-16-
dc.identifier.citationКолісніченко А.І. Історія виникнення методичних навчальних матеріалів для вивчення іноземних мов у Нідерландах.Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали IV міжн. наук-практ. Інтернет-конф. (Умань‚ 16 квітня 2021 р.). Умань: Візаві‚ 2021. С 138-139uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13652-
dc.description.abstractНідерландська педагогічна освіта має довгу історію становлення, що сприяло розвитку стійких традицій. До 1800 року сформованої системи освіти у Нідерландах не існувало. Іноземні мови вивчалися за допомогою приватних вчителів з відповідної мови (maîtres de langue). Крім приватних уроків такі вчителі викладали мову у школах, здебільшого французьку. Вимог до професійних знань і навичок вчителів іноземних мов практично не існувало, тому вони мали повну автономію у викладанні.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37:001.895(477+100)(06)-
dc.subjectзмістuk_UA
dc.subjectісторичний розвитокuk_UA
dc.subjectтенденціїuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.titleІсторія виникнення методичних навчальних матеріалів для вивчення іноземних мов у Нідерландахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колісніченко_тези.pdf783,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.