Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13669
Назва: Про роль контрприкладів в навчанні математики
Автори: Рудницький, Сергій Олександрович
Ключові слова: контрприклади
студенти
математика
процес навчання
педагогічна стратегія
Дата публікації: 18-чер-2020
Видавництво: ФОП Цьома С.П.
Бібліографічний опис: Рудницький С. О. Про роль контрприкладів в навчанні математики. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу “ІТМ*плюс - 2020”: матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, (квітень-травень 2020 р., Суми). Суми, 2020. С. 94-95
Серія/номер: УДК;371.32:51+378.14:371.32:[51+53] (08)
Короткий огляд (реферат): У роботі показано, що використання контрприкладів відіграє важливу роль в розвитку у студентів творчих здібностей та логічного мислення. Зокрема, запропоновано практику використання контрприкладів в навчанні математики. У доповіді висвітлено позитивні сторони використання контрприкладів для виявлення зв’язку між рядом понять та концепцій та вдосконалення змісту лекційних та практичних занять.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13669
ISBN: 978–617–7487–69–1
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ITM-2020-1 (1).pdf863,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.