Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2021-06-15T05:40:33Z-
dc.date.available2021-06-15T05:40:33Z-
dc.date.issued2021-01-07-
dc.identifier.citationНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. - Випуск 79. - Том 2. - Київ : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - С. 154-158uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13674-
dc.description.abstractУ статті представлено теоретичні аспекти гіперактивності дітей дошкільного віку. Відзначено, що гіперактивність це стан збудження чи надмірна рухова активність, типова для дітей з незначними проявами дисфункції головного мозку чи з гіперкінезами. Визначено ознаки гіперактивної дитини-дошкільника. Виявлено причини гіперактивності в дітей дошкільного віку: спадковість, здоров’я матері, проблеми під час вагітності і пологів, дефіцит жирних кислот в організмі, навколишнє середовище, дефіцит пожив¬них елементів, харчування, взаємини в сім’ї. Розкрито особливості психологічної діагностики та корекції гіперактивних дітей дошкільного віку. Представлено зміст роботи практичного психолога з батьками гіперактивної дитини та вихователями закладів дошкільної освіти. Нині дискусійним залишається питання визначення поняття «гіперактивність» та його змісту, виділення основних структурних компонентів і зв’язків між ними. Аналіз ві¬тчизняної та зарубіжної літератури свідчить, що гіперактивна поведінка вже стала об’єктом дослідження різних фахівців, проте найбільше опублікованих робіт є дослідженнями клінічного спрямування. Сучасні дослідники підкреслюють важливість такого симптому як ускладнення вна¬слідок порушення уваги. Тим самим переноситься акцент на особливості уваги і емоційної сфери ди¬тини. Серед причин гіперактивної поведінки дітей виділяють вроджені особливості розвитку дитини та соціальні фактори, зокрема особливості орга¬нізації діяльності та спілкування дитини, вплив порушення сімейних відносин. Розуміння причин поведінки таких дітей дає можливість намітити систему психологічної корекції гіперактивності та сформулювати окремі принципи реалізації ін-дивідуального підходу до цих дітей. Дослідження вказують на те, що за умов кваліфікованої допомоги в дітей покращується шкільна адаптація, розвиваються навички домовлятись з батьками та вчителями, піднімається самооцінка. Вчасна діагностика ГРДУ вже у ранньому віці дає дитині шанс успішного старту в житті.uk_UA
dc.publisherКиїв : Видавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2:159.922.73-
dc.subjectгіперактивністьuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectімпульсивністьuk_UA
dc.subjectпсихотехнологіяuk_UA
dc.subjectгіперактивний розладuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічна корекціяuk_UA
dc.titleГІПЕРАКТИВНА ПОВЕДІНКА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.