Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13679
Назва: ТЕОРІЯ САМОДЕТЕРМІНАЦІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ
Автори: Іванчук, Анна Петрівна
Ключові слова: ВЧИТЕЛЬ
РОЗВИТОК
критичне мислення
рефлексія
Дата публікації: бер-2021
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Іванчук А. П. Теорія самодетермінації при підготовці майбутніх вчителів. «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії». Збірник тез доповідей [Електронний ресурс] V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. С. 85-88.
Короткий огляд (реферат): Сучасний підхід до підготовки студентів педагогічних ВНЗ має забезпечувати відповідний рівень знань випускників, створювати можливості для формування у майбутніх учителів активної життєвої позиції, розвивати широкий світогляд та педагогічне мислення, психолого-педагогічні здібності й педагогічну майстерність, вміння і навички розв’язувати практичні завдання в різних психолого-педагогічних ситуаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13679
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.