Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванчук, Анна Петрівна-
dc.date.accessioned2021-06-15T06:05:55Z-
dc.date.available2021-06-15T06:05:55Z-
dc.date.issued2021-03-
dc.identifier.citationІванчук А. П. Теорія самодетермінації при підготовці майбутніх вчителів. «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії». Збірник тез доповідей [Електронний ресурс] V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. С. 85-88.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13679-
dc.description.abstractСучасний підхід до підготовки студентів педагогічних ВНЗ має забезпечувати відповідний рівень знань випускників, створювати можливості для формування у майбутніх учителів активної життєвої позиції, розвивати широкий світогляд та педагогічне мислення, психолого-педагогічні здібності й педагогічну майстерність, вміння і навички розв’язувати практичні завдання в різних психолого-педагогічних ситуаціях.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.subjectВЧИТЕЛЬuk_UA
dc.subjectРОЗВИТОКuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.titleТЕОРІЯ САМОДЕТЕРМІНАЦІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.