Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13707
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-06-16T12:55:00Z-
dc.date.available2021-06-16T12:55:00Z-
dc.date.issued2021-05-25-
dc.identifier.citationПоліщук Н.М. Cучасні тенденції фізичного виховання, спорту та здоров’я людини в національній системі освіти. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць. Випуск 79. Том 2. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С.53-59.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13707-
dc.description.abstractУ статті висвітлено сутність понять “здоров’я”, “фізичне виховання”, “професійно-прикладна фізична підготов- ка”, “фізкультурно-спортивна діяльність”. Виділено основні компоненти здоров’я: фізичний, психічний та соціальний. Визначено комплекс факторів, які впливають на здоров’я людини: спосіб життя, генетика, зовнішнє середовище, при- родно-кліматичні умови, охорона здоров’я. Наведено статистичні дані щодо захворюваності дітей (функціональні відхилення в діяльності різних систем організму – 50 %, функціональні відхилення серцево-судинної системи – 26,6 %, нервово-психічні розлади – 33 %, захворювання органів травлення – 7 %, захворювання ендокринної системи – 10,2 %) та студентської молоді (у 40 % є ознаки різних хронічних захворювань, в основному нервово-психічних, серцево-судин- них, органів дихання, у 25 % спостерігається зниження гостроти зору; серед захворювань, що призводять до тимча- сової втрати працездатності, на першому місці знаходяться ГРЗ і грип; від I до IV курсу число студентів із захворю- ваннями нервової системи зростає в 4–6 разів). Виокремлено, що основними причинами такої ситуації є недостатня рухова активність протягом усього терміну навчання в закладах освіти. Це у свою чергу зумовлено недосконалістю чинних державних програм з фізичної культури та низьким рівнем культури здорового способу життя всіх суб’єктів освіти. Зазначено мету та завдання фізичного виховання у ЗВО. Відмічено, що однією з важливих соціальних функцій фізичного виховання в процесі навчання студентів є функція, пов’язана із забезпеченням їхньої навчально-трудової активності і високої професійної працездатності після закінчення ЗВО. Виокремлено функції фізичного виховання та спорту. Зроблено акцент на тому, що фізична культура і спорт виховують у студентів природну потребу в орга- нізації здорового способу життя – одного з параметрів цілісного гармонійного буття людини. Сформовано завдання кафедри фізичної культури в аспекті розвитку масового студентського спорту. Розглянуто правила, яким повинні слідувати заняття студентів фізкультурно-оздоровчою та спортивною діяльністю. Визначено, що одним із пріори- тетних напрямів у розвитку вищої освіти в галузі фізичної культури в контексті вдосконалення є гуманізація її змісту. Розроблено заходи щодо формування дієвої системи фізичного виховання, спорту та здоров’я студентської молоді.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectфізкультурно-спортивна діяльністьuk_UA
dc.subjectспорт, здоров’яuk_UA
dc.titleCучасні тенденції фізичного виховання, спорту та здоров’я людини в національній системі освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поліщук Н. стаття.pdf331,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.