Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13762
Назва: | Підготовка педагогів до розвитку у дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до предметного світу в проєктній діяльності |
Автори: | Іщенко, Людмила Валентинівна Підлипняк, Ірина Юріївна Журавко, Тетяна Валеріївна |
Ключові слова: | пізнавальний інтерес пізнавальна активність проєктна діяльність проект предметний світ педагогічні умови діти старшого дошкільного віку |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Іщенко Л. В., Підлипняк І.Ю., Журавко Т.В. Підготовка педагогів до розвитку у дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до предметного світу в проєктній діяльності. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Випуск 80. Том 1. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 109–113. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.2.011.3-051]:373.2.015.31]:37.091.313 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито підготовку педагогів до розвитку в дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до предметного світу в проєктній діяльності. Метою статті є розкриття особливостей організації проєктної діяльності старших дошкільників, спрямованої на розвиток пізнавального інтересу до історії предметного світу. З’ясовано, що діяльністю, яка забезпечує змогу синтезувати, комбінувати історичну інформацію про предмет, є проєктна діяльність, що дає змогу розглядати її як найбільш ефективний засіб розвитку пізнавального інтересу. У руслі дослідження визначено зміст поняття “проєктна діяльність дітей дошкільного віку”. Розкрито потенційні можливості проєктної діяльності в розвитку в дітей пізнавального інтересу до історії предметного світу. Схарактеризовано особливості організації проєктної діяльності старших дошкільників, спрямованої на розвиток пізнавального інтересу до історії предметного світу. Виокремлено педагогічні умови розвитку в дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до історії предметного світу в проєктній діяльності, зокрема: дорослий як зразок-орієнтир, носій досвіду організації проектної діяльності; організація завдань пошуково-творчого, проблемного характеру, що стимулюють пізнавальний інтерес дітей до історії предметного світу; створення предметно-стимулюючого середовища в закладі дошкільної освіти. Педагогічна підтримка дорослого має бути спрямована на розширення потенційних можливостей дитини, своєчасне виявлення пізнавальних інтересів та створення умов у сучасному освітньому середовищі закладу дошкільної освіти, що забезпечують цей розвиток. Без допомоги дорослого дитина не завжди здатна якісно спроєктувати свою діяльність, творчо підійти до її розв’язання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13762 |
ISSN: | 2311-5491 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іщенко, Підлипняк, Журавко.pdf | 290,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.