Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13771
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ТА СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Автори: Бойко, Яків Анатолійович
Ключові слова: формувальне оцінювання
підсумкове оцінювання
інформаційно-комунікаційні технології
цифрові технології
зворотний зв’язок
самооцінка
мотивація
саморефлексія
англійська мова
Дата публікації: 2021
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Бойко Я. А. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ТА СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань, 2021. Вип. 1(5). С. 63‒70.
Серія/номер: УДК;37.016:811.111]:004
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено огляд особливостей використання системи оцінювання та сучасних цифрових технологій у процесі навчання англійської мови. Присвячено проблемі особливостей використання підсумкового та формувального оцінювання учнів. Охарактеризовано етапи в організації оцінювання в класі. Наголошено на важливості зворотного впливу тестування на освітній процес. Розглянуто деякі фактори, які впливають на викладання англійської мови з точки зору оцінювання. Здійснено перелік проблем, які пов’язані із застосуванням інформаційнокомунікаційних технологій та системою оцінювання для визначення рівня учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13771
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання_сис_оцінювання_Б.pdf536,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.