Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13771
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ТА СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
Автори: | Бойко, Яків Анатолійович |
Ключові слова: | формувальне оцінювання підсумкове оцінювання інформаційно-комунікаційні технології цифрові технології зворотний зв’язок самооцінка мотивація саморефлексія англійська мова |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Умань: ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Бойко Я. А. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ТА СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань, 2021. Вип. 1(5). С. 63‒70. |
Серія/номер: | УДК;37.016:811.111]:004 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено огляд особливостей використання системи оцінювання та сучасних цифрових технологій у процесі навчання англійської мови. Присвячено проблемі особливостей використання підсумкового та формувального оцінювання учнів. Охарактеризовано етапи в організації оцінювання в класі. Наголошено на важливості зворотного впливу тестування на освітній процес. Розглянуто деякі фактори, які впливають на викладання англійської мови з точки зору оцінювання. Здійснено перелік проблем, які пов’язані із застосуванням інформаційнокомунікаційних технологій та системою оцінювання для визначення рівня учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13771 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання_сис_оцінювання_Б.pdf | 536,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.