Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13786
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Процько, Євгенія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-17T04:55:49Z | - |
dc.date.available | 2021-09-17T04:55:49Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Процько Є.С. Навчання майбутніх учителів англійської мови у закладах вищої освіти Західної Європи: бельгійський досвід: монографія. Умань: Візаві, 2018. 216 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13786 | - |
dc.description.abstract | Насьогодні Україна твердо стоїть на шляху освітніх реформ, під-твердженням чого є пріоритети Закону України «Про вищу освіту» (2014 року), який на правовому, організаційному та фінансовому рівнях визначає головні засади функціонування системи вищої освіти з метою підготовки кваліфікованого фахівця. На цьому етапі для визначення напрямку освітніх змін важливим є аналіз світового досвіду професійної підготовки вчителів, дослідження закономірностей і тенденцій розвитку цього складника освітньої сфери в різних соціокультурних регіонах Європи, зокрема в Королівстві Бельгія. Це зумовлено тим, що ця країна вже впровадила реформи в галузі професійної мовної освіти і є прикладом позитивного досвіду для розвитку педагогічної освіти України на етапі її входження у європейський освітній простір. Варто також зауважити, що особливістю Бельгії є наявність у ній трьох мовних регіонів: французького півдня, фламандської півночі та німецькомовної частини на сході. Такі мовні особливості зумовили утворення в невеликій країні досить різних систем освіти, які підпорядковуються мовним громадам і мають усі необхідні структури управління. Наразі в Україні простежується наявність двох мовних регіонів, які, хоча і не закріплені на законодавчому рівні, значно впливають на мовну ситуацію країни: україномовної частини на заході та в центрі і російськомовного сходу й півдня, а також столиці. Це проявляється у впливі російської мови на населення країни, їхні мовні звички та спілкування. Хоча в Україні офіційно закріплена одна державна мова, одна мовна спільнота та одна система освіти українською мовою, повністю нівелювати вплив російської мови на всі сфери життя, в тому числі і на систему освіти, неможливо, отже слід брати його до уваги. Зважаючи на це, вважаємо корисним використання бельгійського досвіду, що зумовлює актуальність і своєчасність дослідження. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378(4)(02) | - |
dc.subject | професійна підготовка вчителів англійської мови | uk_UA |
dc.subject | навчання англійської мови як іноземної | uk_UA |
dc.subject | освіта молоді | uk_UA |
dc.subject | методт підготовки вчителів англійської мови | uk_UA |
dc.title | НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: БЕЛЬГІЙСЬКИЙ ДОСВІД | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Монографія.pdf | 2,92 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.